Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh – Zuzana Drápelová
Zuzana Drápelová
Master's thesis
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Marketing Audit of IMI Hydronic Engineering for the Czech Market
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to execute a marketing audit of IMI Hydronic Engineering at the Czech market in order to identify problem areas and opportunities, define key performance indicators (KPI) and follow recommended procedures to improve marketing performance of this company and increase the efficiency of the company as a whole. Marketing audit is a comprehensive analysis of the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Veronika Pippalová -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle