Mgr. Michal KRUTIŠ

Bakalářská práce

Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu

Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové …více
Abstract:
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises This Bachelor's work analyses possible forms of Internet advertisment on the Czech Internet and indicates their use for small and middle entrepreneurs. It also describes the new trends in on-line advertisement, for instance the application of search engines in PPC campaigns. The target is to refer to the efficiency of the Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 4. 5. 2010
Identifikátor: 535

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUTIŠ, Michal. Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace