Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu – Mgr. Michal KRUTIŠ
Mgr. Michal KRUTIŠ
Bachelor's thesis
Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové …viacAbstract:
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises This Bachelor's work analyses possible forms of Internet advertisment on the Czech Internet and indicates their use for small and middle entrepreneurs. It also describes the new trends in on-line advertisement, for instance the application of search engines in PPC campaigns. The target is to refer to the efficiency of the Internet …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zverejniť od: 4. 5. 2010
Identifikátor:
535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
- Vedúci: Mgr. Štěpán Prachař
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTIŠ, Michal. Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Internet a reklama
David Zapletal -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Online reklama potravinového řetězce Globus a návrh její inovace
Jitka Tumová -
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Natálie Konířová -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Martin Linha