Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií – Barbora Jungová
Barbora Jungová
Bachelor's thesis
Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií
Building Brand Awareness on Social Media
Abstract:
Teoretická část se věnuje brandu v prostředí sociálních sítí, a tématu brand awareness. Popisuje aktuální situaci v rámci sociálních médií včetně počtu uživatelů a typy jednotlivých obsahů. V praktické části je využita metoda kvalitativního rozhovoru s osobami z prostředí brand managementu, marketingu a z oblasti cílové skupiny značky, zhotovení strategie pro sociální média, cílící na zvýšení povědomí …moreAbstract:
The theoretical part deals with the brand in the online environment of social networks and the brand awareness. Describes the current situation in social media, including the number of users and types of individual content. The practical part uses the method of qualitative interview with people from the environment of brand management, marketing and the target group of the brand, developing a social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ