Barbora Jungová

Bachelor's thesis

Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií

Building Brand Awareness on Social Media
Abstract:
Teoretická část se věnuje brandu v prostředí sociálních sítí, a tématu brand awareness. Popisuje aktuální situaci v rámci sociálních médií včetně počtu uživatelů a typy jednotlivých obsahů. V praktické části je využita metoda kvalitativního rozhovoru s osobami z prostředí brand managementu, marketingu a z oblasti cílové skupiny značky, zhotovení strategie pro sociální média, cílící na zvýšení povědomí …more
Abstract:
The theoretical part deals with the brand in the online environment of social networks and the brand awareness. Describes the current situation in social media, including the number of users and types of individual content. The practical part uses the method of qualitative interview with people from the environment of brand management, marketing and the target group of the brand, developing a social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON