Bc. Jiří Umlauf

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky

Customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se na základě analýzy řízení vztahů se zákazníky zabývá srovnáním vlastních teoretických poznatků se současným stavem v podniku, vzhledem k již aplikovaným marketingovým nástrojům a možností jejich dalšího zlepšení. Teoretická část se věnuje problematice vztahového marketingu a možností využití CRM. V praktické části je představen podnik ŽALUZIE NEVA s.r.o., získaná data a jejich interpretace …more
Abstract:
Based on the analysis of customer relationship management, the bachelor thesis deals with the comparison of its own theoretical knowledge with the current situation in the company, with regard to the already applied marketing tools and the possibility of their further improvement. The theoretical part deals with relationship marketing and the possibility of using CRM. The practical part presents the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kristina Dostálová Makovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné