Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu – Terezie Taberyová
Terezie Taberyová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Marketing Communication of Commercial and Non-profitable Theatres
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu" zjišťuje, jaký vliv má v oblasti divadelní produkce právní forma provozovatele divadla a zda má jeho zřizovatele nebo zakladatel vliv na použití různých marketingových nástrojů a postupů. To, jakým způsobem divadla komunikují s veřejností a prezentují svoji současnou i budoucí produkci, výrazně ovlivňuje jak návštěvnost …víceAbstract:
Bachelor's thesis titled "Marketing Communication of Commercial and Non-profitable Theatres" investigates the influence of theatrical production in regard to the legal form of the theatre operator and also the influence of its founder on the usage of various marketing tools and techniques. The way how theatres communicate with the public and present their current and future production significantly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová