Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication – Ing. Serpil Boyraz
Ing. Serpil Boyraz
Diplomová práce
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Dolování dat a jeho efektivní využití v marketingové komunikaci“. Cílem práce bylo podrobně prozkoumat teoretické koncepty vztahující se k vybranému tématu, odhalit specifika evropské legislativy týkající se dolování dat a ochrany soukromí na příkladu GDPR, a analyzovat dopady GDPR na podniky z hlediska toho, jak se nyní musí při zpracování, ukládání a sdílení dat chovat …víceAbstract:
The topic of the thesis is “Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication”. The aim of the thesis was to research in detail the theoretical concepts related to the chosen topic, to reveal the specifics of the European legislation covering data mining and the protection of privacy on the example of GDPR, and to analyze the effects of GDPR on businesses in terms of how they now …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0trf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vnitropodnikových procesů při zavádění legislativy GDPR (General Data Protection Regulation)
Jan Bufka -
Problematika General Data Protection Regulation ve vybraném ekonomickém subjektu
Zuzana STARÁ -
Information Duties under the General Data Protection Regulation
Jens Uwe Nebel -
Dopady zavedení General Data Protection Regulation na vybraný ekonomický subjekt
Lenka HARMÁČKOVÁ -
General Data Protection Regulation
Tadeáš JANDA -
General Data Protection Regulation
Barbora Pavlíková -
The impact of General Data Protection Regulaton on the Management, Human resource and marketing philosophy of an organization
ZHENGYANG JIANG -
General Data Protection Regulation in the European Union and its application and impact on business
Oleh Popov