Návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Krásná Hora, s. r. o. – Bc. Martin Vybíral
Bc. Martin Vybíral
Diplomová práce
Návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Krásná Hora, s. r. o.
Proposed improvements of marketing communication in Krásná Hora, Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti podnikající v oblasti vinařství. Vychází ze zmíněných teoretických východisek a analýzy současného stavu ve společnosti, jenž jsou dále použity pro návrhy na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti.Abstract:
The thesis is dedicated to a marketing communication of a company focusing on viniculture business. It results from a theoretical base mentioned and f rom an analysis of a current company status. The data is further used for suggestions to improve marketing communications in the company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lonap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Martina Dubasová
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová