Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o. – Jan ŘADA
Jan ŘADA
Master's thesis
Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.
The segmentation of customers of Hervis sport and fashion, Ltd.
Abstract:
Práce řešila problematiku firmy Hervis sport a móda, s. r. o. a jejích zákazníků. Cílem práce bylo identifikovat zákaznické segmenty firmy Hervis sport a móda, s. r. o. pomocí shlukové analýzy provedené na základě marketingového šetření a následně navrhnout změny nabídky a marketingové komunikace pro jednotlivé segmenty. Klasifikační metody, mezi něž patří mimo jiné shluková analýza či rozhodovací …moreAbstract:
The work is concerned about the problem of company Hervis sport and fashion, Ltd. and its customers. The goal of the thesis was to identify customer segments of Hervis sport and fashion, Ltd. using cluster analysis based on marketing research and then propose changes of supply and marketing communication for individual segments. Classification methods like cluster analysis or decision trees, have revealed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘADA, Jan. \textit{Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xu2xw4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘADA, Jan. Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa -
Analýza marketingové komunikace hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení na českém masmediálním trhu v letech 2010-2015
Daria Gunina -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková