Bc. Marek Bačo

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích

New Trends in marketing communication - viral marketing in interactive media
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je objasnění základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním prostředí. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto nového trendu, který je stále více využíván v rámci moderní integrované marketingové komunikace. V této práci hledám odpovědi na konkrétní otázky vyplývající ze současného vývoje marketingové komunikace a zároveň uvádím příklady …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain basic principles and all aspects of viral marketing in digital media. This paper should provide to all readers full understanding of this new trend, which is used by modern integrated marketing communication. In this work I am looking for concrete answers resulting from today’s evolution of marketing communication. This work also contains examples …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní