Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích – Bc. Marek Bačo
Bc. Marek Bačo
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
New Trends in marketing communication - viral marketing in interactive media
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je objasnění základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním prostředí. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto nového trendu, který je stále více využíván v rámci moderní integrované marketingové komunikace. V této práci hledám odpovědi na konkrétní otázky vyplývající ze současného vývoje marketingové komunikace a zároveň uvádím příklady …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain basic principles and all aspects of viral marketing in digital media. This paper should provide to all readers full understanding of this new trend, which is used by modern integrated marketing communication. In this work I am looking for concrete answers resulting from today’s evolution of marketing communication. This work also contains examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Ondřej Vojík -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
Petr Jelen -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ