Petra Ludvíková

Bakalářská práce

Interní firemní komunikace

Internal Corporate Communikations
Anotace:
Práce analyzuje interní komunikaci ve zvolené firmě. Jejím cílem je zmapovat spokojenost zaměstnanců a zjistit, jak funguje vnitrofiremní komunikace. Popisuje aplikované komunikační prostředky a zjišťuje, zda jsou tyto prostředky komunikace dostatečně efektivní. V teoretické části je vysvětlena důležitost interní komunikace a její důsledky pro celou firmu. V praktické části je popsána struktura celé …více
Abstract:
This thesis analyzes internal communication in the company described in the second part thereof. Its aim is to map employees' satisfaction and see how in-house communications work. It describes the applied communication means and finds out if these means of communication are efficient enough. The theoretical part explains the importance of internal communication and its implications for the whole company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ludvíková, Petra. Interní firemní komunikace. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace