Marketing Strategy of a Selected Company – Altan Lemi Yuzen
Altan Lemi Yuzen
Diplomová práce
Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyze an SRO company which founded in Czech Republic in 2021, Nortical SRO, and creating a manual for future entrepreneurs how to create a strong marketing system without a marketing team, hierarchy, or a specific budget for marketing. I will try my best to explain companies previous and current situation during the crisis times such as coronavirus, Russian-Ukrainian …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Seowon Yu -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova
Název
Vložil
Vloženo
Práva