Bc. Petr Vilímec
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele
Employer brand building
Anotace:
Obsahem práce je analýza dosud zjištěných teoretických východisek ktématu budování značky zaměstnavatele. Dále jsou vpráci sjednocenateoretická východiska ze souvisejících disciplín jako řízení lidských zdrojů, personalistika, marketing a psychologie, které budování značky zaměstnavatel ovlivňují. Výsledkem je ucelený přehled všech faktorů, které mají nabudování značky vliv, čímžvzniká obecně aplikovatelná …víceAbstract:
The content of this thesis is an analysis of current theoretical background of branding. Furthermore, the thesisunifies the theoretical basis of related disciplines such as human resource management, marketing and psychology, which affect empleyers branding.The result is a comprehensive overview of all the factors that affect brand building, and thus creates a generally applicable guide to the principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n8jho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
- Vedoucí: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova