Bc. Petr Vilímec

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele

Employer brand building
Anotácia:
Obsahem práce je analýza dosud zjištěných teoretických východisek ktématu budování značky zaměstnavatele. Dále jsou vpráci sjednocenateoretická východiska ze souvisejících disciplín jako řízení lidských zdrojů, personalistika, marketing a psychologie, které budování značky zaměstnavatel ovlivňují. Výsledkem je ucelený přehled všech faktorů, které mají nabudování značky vliv, čímžvzniká obecně aplikovatelná …viac
Abstract:
The content of this thesis is an analysis of current theoretical background of branding. Furthermore, the thesisunifies the theoretical basis of related disciplines such as human resource management, marketing and psychology, which affect empleyers branding.The result is a comprehensive overview of all the factors that affect brand building, and thus creates a generally applicable guide to the principles …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
  • Vedúci: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.