Rozvíjení vědomostí žáků o mezikulturních rozdílech prostřednictvím projektového vyučování, založeného na emailové korespondenci studentů z různých zemí a získávání poznatků pomocí internetu – Martina FUČÍKOVÁ
Martina FUČÍKOVÁ
Diplomová práce
Rozvíjení vědomostí žáků o mezikulturních rozdílech prostřednictvím projektového vyučování, založeného na emailové korespondenci studentů z různých zemí a získávání poznatků pomocí internetu
Developing learners' intercultural awareness through penpals correspondence and websites research-based project work
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na mezikulturní vzdělávání, které je nedílnou součástí výuky cizích jazyků. Cílem práce je prokázat, že prostřednictvím projektového vyučování lze dosáhnout rozvoje vědomostí žáků o rozdílech mezi kulturami bez pomoci učebnice, na jejímž používání je založena výuka většiny učitelů. Za tímto účelem provedla autorka diplomové práce výzkum, kterého se zúčastnili žáci 8. a 9 …víceAbstract:
The diploma thesis deals with intercultural teaching, which is an essential part of language education. The aim of the diploma thesis is to prove that learners' intercultural awareness can be developed by means of project work without the use of textbook, used by majority of teachers as the basis of education. For this purpose, the author has conducted a research, in which participated primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUČÍKOVÁ, Martina. \textit{Rozvíjení vědomostí žáků o mezikulturních rozdílech prostřednictvím projektového vyučování, založeného na emailové korespondenci studentů z různých zemí a získávání poznatků pomocí internetu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xw60nu/.
Jak správně citovat práci
FUČÍKOVÁ, Martina. Rozvíjení vědomostí žáků o mezikulturních rozdílech prostřednictvím projektového vyučování, založeného na emailové korespondenci studentů z různých zemí a získávání poznatků pomocí internetu. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Časoprostorové chování studentů na Univerzitě v Granadě: srovnání místních studentů se studenty ze zahraničí
Vojtěch RUSIN -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná