Marketingová komunikace konference Barcamp – Bc. Marie Uhrová
Bc. Marie Uhrová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marketing communication of the Barcamp conference
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace konference Barcamp" bylo zhodnotit organizaci, a především marketingovou komunikaci konference Barcamp. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingové komunikace, jejími cíli a nástroji. Krátce je popsán také proces organizace eventu. Praktická část analyzuje postup organizace, současnou marketingovou komunikaci a výsledky provedeného dotazníkového …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the Barcamp conference" was to evaluate the organization, and especially the marketing communication of the Barcamp conference. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing communication, its goals and tools. The event organization process is also briefly described. The practical part analyzes the organization process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cjpae/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová