Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů – Bc. Markéta Večeřová
Bc. Markéta Večeřová
Master's thesis
Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Podcasting as a Part of Marketing Communication in the Field of Investment Metals
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití podcastingu v jako součásti marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Objasňuje pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů, typy sociálních sítí, rozebírání tématu samotného podcastingu a jeho možné využití v marketingové praxi. Je zde rozebráno téma týkající se investic do drahých kovů a přiblížení samotných druhů investičních kovů. V rámci …moreAbstract:
The thesis focuses on the use of podcasting as part of marketing communication in the investment metals industry. It explains the concepts of marketing communication, communication tools, types of social networks, discusses the topic of podcasting itself and its possible use in marketing practice. It discusses the topic of precious metals investment and introduces the types of investment metals themselves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČEŘOVÁ, Markéta. \textit{Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/xw8bec/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Večeřová, Markéta. Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko