Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy – Bc. Michaela Kořenářová
Bc. Michaela Kořenářová
Bakalářská práce
Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy
Equal partners: Reflection of "Non-education" course participants concerning the implementation of child-parent equality approach
Anotace:
Bakalářská práce Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy poskytuje vhled do zkušenosti maminek se zaváděním partnerského přístupu do výchovy. V teoretické části zpracovává pojem partnerská výchova, vymezuje ho oproti jiným stylům výchovy a definuje jeho základní pilíře. Kromě toho je v této části zahrnuta i podkapitola o dětských …víceAbstract:
Bachelor thesis Equal partners: Reflection of "Non-education" course participants concerning the implementation of child-parent equality approach provides insight into a experience of mothers with implementation of child-parent equality approach. The theoretical section describes concept of child-parent equality approach, delimits it against other approaches to upbringing and defines its basic pillars …víceKlíčová slova
Partnerský přístup respekt ve výchově Nevýchova výchova mateřství rodičovství zodpovědnost důvěra přijetí dohoda interpretativní fenomenologická analýza IPA equality approach respect to child „Non-education“ approach upbringing motherhood parenthood mothering parenting responsibility trust agreement Interpretative Phenomenological Analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pu8a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Buchta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘENÁŘOVÁ, Michaela. \textit{Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xwyhqj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů