Juraj Hostak

Master's thesis

Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company

EFFICIENT USE OF SOCIAL NETWORKS FOR MARKETING CAMPAIGNS
Anotácia:
The master thesis builds on a theoretical base for understanding the phenomenon of social networks, marketing on social networks, and frameworks to measure efficiency of marketing on social networks. The thesis analyses whether social networks are efficient for use in marketing, to answer the research question “Can social networks increase efficiency of marketing campaigns?”. In order to do so, the …viac
Abstract:
The master thesis builds on a theoretical base for understanding the phenomenon of social networks, marketing on social networks, and frameworks to measure efficiency of marketing on social networks. The thesis analyses whether social networks are efficient for use in marketing, to answer the research question “Can social networks increase efficiency of marketing campaigns?”. In order to do so, the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedúci: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Lucie Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79843