Tomáš Lát

Bachelor's thesis

Marketing FC Vysočina Jihlava

Marketing FC Vysočina Jihlava
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, který působí v druhé nejvyšší fotbalové soutěži v České republice. Vrcholové sportovní organizace se v posledních letech více zaměřili na marketing, který může způsobit značné zvýšení především příjmů, ale i oblíbenosti organizace. Osobně si myslím, že v rámci sportu je marketing oblastí, která se i nadále bude v nejbližší …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing of the football club FC Vysočina Jihlava, which operates in the second highest football competition in the Czech Republic. In recent years, top organizations have become more concerned with marketing, which can cause a significant increase in revenue, but also in the popularity of the organization. Personally, I think that within sports, marketing area …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2022
  • Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.