Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem. – Bc. Lukáš Černý
Bc. Lukáš Černý
Bakalářská práce
Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem.
Forming lifestyle in late modern society and metamorphoses of value orientation of participants in relation to marketing strategie of companies
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice životního stylu a hodnot v pozdně moderní společnosti a proměn aktérů této společnosti na základě marketingových strategií firem. V práci nastiňuji a hodnotím různé teorie autorů o formování životního stylu v pozdně moderní společnosti, hodnotových orientací a jejich proměn v pozdně moderní společnosti, dále se zabývám termínem volný čas (jako jedna z časových …víceAbstract:
Thesis deals with the issue of lifestyle and values in late modern society and change the players based marketing strategies. In the work of I show and I regard the various theories of authors of shaping lifestyle in late modern society, value-added orientation and change in late modern society, zabývám the term free time (as one of time dimensions lifestyle and how). In conclusion, I was going to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yt3s6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÝ, Lukáš. \textit{Formování životního stylu v~pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k~marketingovým strategiím firem.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xyhrb8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
Utváření hodnotových orientací jedinců v postmoderní společnosti
Veronika Bulínová -
Postmoderní společnost v pojetí Gilla Lipovetského
Randa Tomehová -
Problematika životního stylu v postmoderní společnosti ve vztahu k hodnotovým orientacím české populace a marketingovým strategiím firem
Magdalena Štanclová -
Neduhy kolektivní morálky a jejich přetrvávání v době postmoderní
Zdeněk Pokorný -
Hodnotové orientace středoškoláků a jejich životní cíle
Tomáš Brýdl -
Psychologické a sociologické aspekty působení elektronických médií, vliv na životní styl a hodnotové a postojové orientace
Denisa Růžičková -
Hodnotová orientace a životní styl single žen v období mladší dospělosti
Zora Mazálková