Význam komunikace pro práci manažera – Silvie Appeltová
Silvie Appeltová
Diplomová práce
Význam komunikace pro práci manažera
The Importance of Communication for a Leadership
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem komunikace pro práci manažera. Správná komunikace je nezbytnou součástí udržení postavení firmy na trhu. Současně je nepostradatelná pro komunikaci uvnitř firmy: stanovení strategie a cílů, koordinaci činností a spolupráci lidí. Manažeři se pomocí komunikace s podřízenými podílejí na tvorbě výsledků společnosti. Zlepšení komunikačních dovedností manažerů vede …víceAbstract:
This dissertation deals with the importance of communication for a leadership. Proper communication is an essential part of maintaining the company s market position. It is also necessary for communication within the company, mainly for setting a strategy and objectives, coordination of activities and teamwork. Managers participate in the creation of company s results by communicating with their subordinates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Radek Turčáni -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva
Název
Vložil
Vloženo
Práva