Příprava intaktních dětí na inkluzi – Julie KORABEČNÁ
Julie KORABEČNÁ
Bakalářská práce
Příprava intaktních dětí na inkluzi
Preparing intact children for inclusion
Anotace:
Tato závěrečná práce je koncipována do dvou částí. V první teoretické části jsou popsána vývojová období ve vztahu sociálního postavení osob s handicapem v minulosti a klasifikaci a stručnou charakteristiku osob se zrakovým, sluchovým a tělesným postižením z pohledu speciální pedagogiky. Druhá část je metodický návrh nabídky aktivit zaměřených pro děti navštěvující první a druhou třídu, které zážitkovou …víceAbstract:
This final work is conceived in two parts. The first theoretical part describes developmental periods in relation to the social status of persons with handicap in the past and the classification and brief characteristics of people with visual, hearing and physical disabilities from the point of view of special pedagogy. The second part is a methodological proposal offers activities designed for children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORABEČNÁ, Julie. Příprava intaktních dětí na inkluzi. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - ortokomunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání osob s tělesným postižením majoritní intaktní společností
Michaela VOHRALÍKOVÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Darina Stehlíková -
Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem
Štěpánka Krejčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva