Tvorba image nekomerční organizace – Bc. Tomáš Golský
Bc. Tomáš Golský
Diplomová práce
Tvorba image nekomerční organizace
Image creation of a noncomercial company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou tvorby image v nekomerční společnosti se specifikací na Armádu České republiky. V první polovině teoreticko metodologické části práce je věnována pozornost rozboru vybraných pojmů. V praktické části je popsán současný stav a provedena analýza efektivnosti tvorby image s možnými doporučeními.Abstract:
This thesis deals with the image of a noncomercial organization with a specification on the Czech Army. In the first half of the thesis, in the theoretical and methodological part, the thesis is focused on the analysis of selected concepts. The practical part describes the current situation and analyzes the efficiency of image formation with possible recommendations.Klíčová slova
image public relations organizace marketingová komunikace propaganda komunikační mix agenda setting issue management firemní identita veřejné mínění firemní strategie atributy image Armáda České republiky CIMIC/PSYOPS Československý armádní film AVIS tiskový mluvčí civilně vojenské vztahy sémantický diferenciál analýza SWOT cíle SMART
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dlyv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Československá výcviková, periodická a hraná armádní filmová tvorba a filmy zahraničního původu v československé armádě 1951 - 1960
Milan Hrubý -
Změny v civilně-vojenských vztazích v Turecku od konce 90. let do současnosti: Důsledek přípravy Turecka na vstup do EU?
Pavel Daněk -
Postoj Armády České republiky k budování vztahu s veřejností
David BEHENSKÝ -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj
Ondřej Nečas -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Srovnání geografických názvů Ochridsko-prespánské oblasti s geografickými názvy České republiky
Pavel Šulák