Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem – Simona Madhi
Simona Madhi
Bachelor's thesis
Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Data Mining for Effective Customer Communication
Abstract:
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro …moreAbstract:
The aim of this paper is to describe and illustrate benefits of using Data Mining for effective customer communication. The objective is to perform a Data Mining analysis in order to achieve results with potentially beneficial influence on the company s relationship with its customers, while using the KNIME Analytics Platform tool. The paper introduces the theoretical aspect of Customer Relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53161
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2017
- Supervisor: Lucie Šperková
- Reader: Ota Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková