Petr Gola

Master's thesis

Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR

Shopping behavior of men in Czech menswear market
Abstract:
Diplomová práce zkoumá nákupní chování českých mužů generace Y a Z při nákupu pánských oděvů a stanovuje doporučení vybraným módním značkám, jak lépe cílit na spotřebitele pomocí vhodných marketingových nástrojů, aby posílily své postavení na trhu. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola první se věnuje nákupnímu chování s důrazem na představení pětistupňového kupního rozhodovacího …more
Abstract:
Master’s thesis analyses the shopping behavior of Czech men of generation Z and Y buying menswear and provides recommendations for selected fashion brands on how to improve their targeting on consumers via proper marketing tools in order to strengthen their position on the market. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first one focuses on shopper behavior, by introducing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85138