Petr Gola
Master's thesis
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Shopping behavior of men in Czech menswear market
Abstract:
Diplomová práce zkoumá nákupní chování českých mužů generace Y a Z při nákupu pánských oděvů a stanovuje doporučení vybraným módním značkám, jak lépe cílit na spotřebitele pomocí vhodných marketingových nástrojů, aby posílily své postavení na trhu. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. Kapitola první se věnuje nákupnímu chování s důrazem na představení pětistupňového kupního rozhodovacího …moreAbstract:
Master’s thesis analyses the shopping behavior of Czech men of generation Z and Y buying menswear and provides recommendations for selected fashion brands on how to improve their targeting on consumers via proper marketing tools in order to strengthen their position on the market. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first one focuses on shopper behavior, by introducing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85138
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Peter Frič -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Richard Bicek