Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb – Bc. Michaela Kratochvilová
Bc. Michaela Kratochvilová
Master's thesis
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Customer Relationship Management (CRM) in Real Estate Services
Anotácia:
Předmětem diplomové práce ,,Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb“ je zmapování stavu současné situace týkající se řízení vztahu se zákazníky (CRM) v realitních kancelářích na území České republiky. První část práce se zabývá literární rešerší, která se zaměřuje zejména na koncept CRM, řízení služeb a na oblast realitních služeb. …viacAbstract:
The subject of the thesis "Customer Relationship Management in Real Estate Services" is the mapping of the current situation regarding CRM in real estate offices in the Czech Republic. The first part of the thesis deals with literary research, which focuses mainly on CRM concept, services management and real estate services. The second part of the thesis includes graphic and textual evaluation of data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yi2ud/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedúci: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane