Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb – Bc. Michaela Kratochvilová
Bc. Michaela Kratochvilová
Master's thesis
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Customer Relationship Management (CRM) in Real Estate Services
Abstract:
Předmětem diplomové práce ,,Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb“ je zmapování stavu současné situace týkající se řízení vztahu se zákazníky (CRM) v realitních kancelářích na území České republiky. První část práce se zabývá literární rešerší, která se zaměřuje zejména na koncept CRM, řízení služeb a na oblast realitních služeb. …moreAbstract:
The subject of the thesis "Customer Relationship Management in Real Estate Services" is the mapping of the current situation regarding CRM in real estate offices in the Czech Republic. The first part of the thesis deals with literary research, which focuses mainly on CRM concept, services management and real estate services. The second part of the thesis includes graphic and textual evaluation of data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yi2ud/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVILOVÁ, Michaela. \textit{Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/y07tgn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane