Bc. Anika Sharma
Diplomová práce
Marketing Communication
Abstract:
This thesis proposes a new marketing strategy for Primark's online application in Prague. The study aims to identify the target audience, analyze the competition, develop a value proposition, create a marketing plan, and test and refine the strategy based on customer feedback and data. The target audience is identified based on their demographics, interests, and behavior. The competition analysis focuses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Customer experience
Andrea Brayerová -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová
Název
Vložil
Vloženo
Práva