Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. – Bc. Jan Krampla
Bc. Jan Krampla
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
New Communication Methodologies as Applies to the Customer Relations’ Process. Communications as a Tool for Development of the Company and as a Part of the Marketing Mix.
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje řízení vztahu se zákazníky ve společnosti Škoda Auto a popisuje nové řešení národních verzí internetových stránek, internetového car configurátoru a nový editační systém pro tvorbu internetových prezentací u dovozců automobilů ŠKODA v Evropě, Indii, jižní Americe a arabských zemích, výstavbu internetových prezentací a jednání se zákazníky v těchto oblastech.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with Customer Relationship Management in the Škoda Auto company and describes the new solution of national internet presentations, the car configurator and the new content management system intended for composition of internet pages for importers of Škoda automobiles in Europe, India, South America and Arabic countries, designing internet presentations and dealing with …víceKlíčová slova
Automobil CMS car configurátor dovozce fotografie internet internetová prezentace marketingová komunikace řízení vztahů se zákazníkem sociální síť národní verze obsah výbava vozidlo Car customer relationship management importer photos internet presentation marketing communication social network national version content equipment vehicle
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/akvyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMPLA, Jan. \textit{Nové metodiky komunikace uplatňované v~procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/y0yumg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane