Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. – Bc. Jan Krampla
Bc. Jan Krampla
Bachelor's thesis
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
New Communication Methodologies as Applies to the Customer Relations’ Process. Communications as a Tool for Development of the Company and as a Part of the Marketing Mix.
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje řízení vztahu se zákazníky ve společnosti Škoda Auto a popisuje nové řešení národních verzí internetových stránek, internetového car configurátoru a nový editační systém pro tvorbu internetových prezentací u dovozců automobilů ŠKODA v Evropě, Indii, jižní Americe a arabských zemích, výstavbu internetových prezentací a jednání se zákazníky v těchto oblastech.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with Customer Relationship Management in the Škoda Auto company and describes the new solution of national internet presentations, the car configurator and the new content management system intended for composition of internet pages for importers of Škoda automobiles in Europe, India, South America and Arabic countries, designing internet presentations and dealing with …moreKeywords
Automobil CMS car configurátor dovozce fotografie internet internetová prezentace marketingová komunikace řízení vztahů se zákazníkem sociální síť národní verze obsah výbava vozidlo Car customer relationship management importer photos internet presentation marketing communication social network national version content equipment vehicle
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/akvyc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMPLA, Jan. \textit{Nové metodiky komunikace uplatňované v~procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/y0yumg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane