Adéla Čiháková

Master's thesis

Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora

Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace …more
Abstract:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Kutna Hora. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. A marketing study is concerned in the particular destination of Kutna Hora. After an introducing of a destination Kutna Hora is made an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2011
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Jarmila Indrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23985