Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora – Adéla Čiháková
Adéla Čiháková
Master's thesis
Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace …moreAbstract:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Kutna Hora. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. A marketing study is concerned in the particular destination of Kutna Hora. After an introducing of a destination Kutna Hora is made an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23985
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2011
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Jarmila Indrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva