Adéla Čiháková

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora

Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace …více
Abstract:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Kutna Hora. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. A marketing study is concerned in the particular destination of Kutna Hora. After an introducing of a destination Kutna Hora is made an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch