Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky – Bc. Lukáš Pochman
Bc. Lukáš Pochman
Master's thesis
Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky
PR Activities Analysis and a Communications Platform Proposal in the Customs Administration of the Czech Republic
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky. Celní správa ČR, jako i jiné státní instituce, svým zaměřením primárně slouží občanům státu uspokojovat jejich potřeby vyplývající z kompetencí, kterými byla tato instituce pověřena. Po vstupu České republiky do schengenského prostoru však byly některé tradiční kompetence a úkoly Celní správy …moreAbstract:
The subject matter of the diploma project is focused on the PR activities analysis and a communications platform proposal in the Customs Administration of the Czech Republic. Similarly to other state institutions, the Customs Administration of the CR thanks to its orientation primarily serves to the citizens of our state aiming at meeting their needs in harmony with the competences entrusted into the …moreKeywords
Etický kodex deskriptivní analýza integrovaná marketingová komunikace kompetence Celní správy ČR komunikační mix komunikační platforma PR aktivity výchova manažerů. Code of ethics descriptive analysis integrated marketing communications competences of the Customs Administration of the CR communication mix communication platform PR activities training of managers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v9f2u/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Putting ‘Bologna to work’. The influence of the Bologna process on the employability of higher education graduates
Margot Koenders -
Comparison of the Possible Forms of Territorial Administration in the Countries of the European Union
Denisa ŘÍHOŠKOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Nikol HÁŽOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá