Jan Vávra

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie společnosti Lynx

Design of Marketing Strategy for Lynx Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pomocí získaných dat provést situační analýzu a na základě získaných výsledků analýzy navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti Lynx. Na úvodní část navazuje teoretická část, která cílí na marketingová východiska a teorii potřebnou pro následující analýzu. Třetí části je charakteristika společnosti Lynx, včetně jejího produktu a okolí. Poté následuje kapitola …více
Abstract:
The aim of this master´s thesis is to make situation analysis by using obtained information and based on that results design marketing strategy for chosen company Lynx. Introduction part is followed by theoretical part, which aims on marketing basis and theory needed for followed analysis. Third chapter is characteristic of Lynx company, including its product and environment. The thesis then continues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Jiří Lošťák

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod