Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0 – Bc. Filip Ščotka
Bc. Filip Ščotka
Master's thesis
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
The use of Web 2.0 technology for customer support
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Péče o zákazníka s využitím nástrojů webu 2.0“ je deskripce a analýza zákaznické péče probíhající prostřednictvím webu 2.0. První část je zaměřena na teoreticko-praktické vymezení prostředí webu 2.0 a sociálních sítí s přiblížením dopadů na proměňující se preference a postavení zákazníků. Druhá část shrnuje poznatky o web 2.0 zákaznické péči, jak v dimenzi podoby komunikace …moreAbstract:
This thesis on The use of Web 2.0 technology for customer support deals with a description and analysis of customer care by means of Web 2.0. The first part focuses on the theoretical and practical definition of Web 2.0 and social networks, and their impacts on the changing customers’ preferences and status. The second part summarizes the findings of customers services through Web 2.0 both in the form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bgx5u/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane