Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit – Bc. Josef Švejkovský
Bc. Josef Švejkovský
Diplomová práce
Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit
Specification of Corporate Clients' Segmentation in Chosen Banks of UniCredit Group
Anotace:
Tato práce analyzuje a vyhodnocuje hlavní segmenty korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit a na základě této analýzy odhaduje budoucí vývoj a směřování těchto segmentů. První kapitola vymezuje základní pojmy související se segmentací, její podstatu a význam, kritéria a činnosti prováděné při procesu segmentace. V další kapitole je představena skupina UniCredit a banky, které budou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce, analyze and evaluate the main Corporate segments in chosen banks of UniCredit group and on the basis of this analysis to estimate the future development and direction of these segments. The first section defines key terms related to segmentation, the nature and importance of the criteria, and the activities carried out during the process of segmentation. UniCredit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/eiesd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Firemné bankovníctvo vo vybranej komerčnej banke
Miroslav Sabo -
Specifika segmentace klientely ve vybrané bance
Josef Švejkovský -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Jiří Matoušek -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Irena Krucká