Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama? – Bc. Dana Černíková
Bc. Dana Černíková
Master's thesis
Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?
What Human Values Does Current Advertising Reflect?
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat využití lidských hodnot v současné reklamě a určit, které a v jakém množství jsou v reklamě používány. V práci jsou popsány současné typy marketingové komunikace a lidské hodnoty, a to zejména z pohledu psychologického a sociologického. Výzkum v této práci je vyhodnocován na základě sběru sekundárních dat z již provedených výzkumů …viacAbstract:
The goal of this dissertation is to analyze the human values application in modern advertising using the marketing research, along with the determination which and into what extent these are used in advertising. In this work you will find a description of present types of marketing communication and human values particularly from the point of psychological and sociological view. Within the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ccpq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Ethical Dilemmas of Human Resources Managers in London
Markéta Venyšová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová