Bc. Dana Černíková

Master's thesis

Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?

What Human Values Does Current Advertising Reflect?
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat využití lidských hodnot v současné reklamě a určit, které a v jakém množství jsou v reklamě používány. V práci jsou popsány současné typy marketingové komunikace a lidské hodnoty, a to zejména z pohledu psychologického a sociologického. Výzkum v této práci je vyhodnocován na základě sběru sekundárních dat z již provedených výzkumů …viac
Abstract:
The goal of this dissertation is to analyze the human values application in modern advertising using the marketing research, along with the determination which and into what extent these are used in advertising. In this work you will find a description of present types of marketing communication and human values particularly from the point of psychological and sociological view. Within the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní