Postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou – Tereza Pexová
Tereza Pexová
Bachelor's thesis
Postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou
The postion of Gunnebo on the security market
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou. Zaměřuje se především na českou pobočku. Bakalářská práce se zabývá se historickým vývojem bezpečnostní techniky, současnými trendy, certifikací na evropském trhu a postavením mateřské firmy na světových trzích. Dále se věnuje analýze konkurence, SWOT analýze a marketingovému mixu české pobočky. Přínosem práce je zhodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the position of Gunnebo on the security market. It focuses especially on the affiliate on the Czech market. The bachelor thesis follows up historical developement of security devices, current trends, European certification and the position of parent company worldwide. Further the thesis deals with the analysis of the competitive companies, the SWOT analysis, the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49250
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Bohuslav Kvetoň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Usable Security for User Authentication
Agáta Kružíková -
Enhancing the physical layer security of wireless communication networks with wireless power transfer
Duy Hung Ha -
Taktika a technika bezpečnostní expertizy objektu
Ondřej DYGRÝN -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová