Bc. Petra Bendová

Diplomová práce

Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku

The Benefits of CRM in Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh vhodného informačního systému pro firmu Auto BALVIN spol. s r.o. a navržení způsobu implementace daného systému. Teoretická část se zabývá popsáním vztahového marketingu se zaměřením na Customer Relationship Management (CRM). V analytické části jsou popsány služby, které firma nabízí svým klientům, způsob jak značka Hyundai přistupuje ke vztahovému marketingu a …více
Abstract:
This dissertation is focused on proposal of information system suitable for Auto BALVIN company and draft of the further implementation process. The theoretical part deals with the description of relational marketing, which is Customer Relationship Management-oriented. In the analytical part there are described the services offered by the company to its clients as well as the way Hundai brand approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Grégr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting