Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Petra Bendová
Bc. Petra Bendová
Diplomová práce
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh vhodného informačního systému pro firmu Auto BALVIN spol. s r.o. a navržení způsobu implementace daného systému. Teoretická část se zabývá popsáním vztahového marketingu se zaměřením na Customer Relationship Management (CRM). V analytické části jsou popsány služby, které firma nabízí svým klientům, způsob jak značka Hyundai přistupuje ke vztahovému marketingu a …víceAbstract:
This dissertation is focused on proposal of information system suitable for Auto BALVIN company and draft of the further implementation process. The theoretical part deals with the description of relational marketing, which is Customer Relationship Management-oriented. In the analytical part there are described the services offered by the company to its clients as well as the way Hundai brand approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nsxf3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Grégr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane