Bc. Veronika Davidová

Master's thesis

Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk

Transformations and challenges of marketing communication: case study of the castle Špilberk
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace známé brněnské dominanty – hradu Špilberk. A to celého komplexu s jeho historickými prohlídkovými trasami i s prostory muzea, které zahrnují stálé expozice a aktuální výstavy. Pozornost je v této práci věnována obecným poznatkům z marketingového mixu a jejich uplatnění v oblasti kultury. V rámci jednotlivých kapitol teoretického shrnutí dané …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing communication of the famous dominance town Brno - Špilberk Castle. Its all complex with historic guids and museum spaces that include permanent exhibitions and up-to-date exhibitions. Attention paids to general knowledge of the marketing mix and their application in the field of culture. In the frameworks of individual chapters of the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta