Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk – Bc. Veronika Davidová
Bc. Veronika Davidová
Master's thesis
Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk
Transformations and challenges of marketing communication: case study of the castle Špilberk
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace známé brněnské dominanty – hradu Špilberk. A to celého komplexu s jeho historickými prohlídkovými trasami i s prostory muzea, které zahrnují stálé expozice a aktuální výstavy. Pozornost je v této práci věnována obecným poznatkům z marketingového mixu a jejich uplatnění v oblasti kultury. V rámci jednotlivých kapitol teoretického shrnutí dané …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing communication of the famous dominance town Brno - Špilberk Castle. Its all complex with historic guids and museum spaces that include permanent exhibitions and up-to-date exhibitions. Attention paids to general knowledge of the marketing mix and their application in the field of culture. In the frameworks of individual chapters of the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8wjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková