The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons – Bc. Victoria Spaulding
Bc. Victoria Spaulding
Bakalářská práce
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem studentů s ADHD a jejich specifickými potřebami a tím, jak může drama v EFL třídě těmto žákům pomoci ve studiu. Studenti s ADHD potřebují dynamické výukové prostředí s mnoha různými nástroji a metodami. Drama ve třídě EFL obsahuje širokou škálu aktivit, které mohou studentům pomoci soustředit se, můžou studenty motivovat a také zvýšit jejich sebevědomí. Teoretická …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with students with ADHD and their specific needs, and how drama in the EFL classroom may help fulfill those needs. Students with ADHD need a dynamic learning environment with many different tools and methods. Drama in the EFL classroom has a wide range of activities that can help students’ concentration, motivation, and confidence. The theoretical part of this thesis gives …víceKeywords
ADHD teaching English special education drama in education improv EFL neurodivergent classroom research interview behavioral tools language learning skills learning English výuka anglického jazyka speciální vzdělávání drama ve vyučování Angličtina jako cizí jazyk neurodivergentní třídní výzkum rozhovor behaviorální nástroje jazykové znalosti studium anglického jazyka
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plhge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA