Bc. Victoria Spaulding

Bakalářská práce

The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons

The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem studentů s ADHD a jejich specifickými potřebami a tím, jak může drama v EFL třídě těmto žákům pomoci ve studiu. Studenti s ADHD potřebují dynamické výukové prostředí s mnoha různými nástroji a metodami. Drama ve třídě EFL obsahuje širokou škálu aktivit, které mohou studentům pomoci soustředit se, můžou studenty motivovat a také zvýšit jejich sebevědomí. Teoretická …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with students with ADHD and their specific needs, and how drama in the EFL classroom may help fulfill those needs. Students with ADHD need a dynamic learning environment with many different tools and methods. Drama in the EFL classroom has a wide range of activities that can help students’ concentration, motivation, and confidence. The theoretical part of this thesis gives …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
  • Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta