The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons – Bc. Victoria Spaulding
Bc. Victoria Spaulding
Bachelor's thesis
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem studentů s ADHD a jejich specifickými potřebami a tím, jak může drama v EFL třídě těmto žákům pomoci ve studiu. Studenti s ADHD potřebují dynamické výukové prostředí s mnoha různými nástroji a metodami. Drama ve třídě EFL obsahuje širokou škálu aktivit, které mohou studentům pomoci soustředit se, můžou studenty motivovat a také zvýšit jejich sebevědomí. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with students with ADHD and their specific needs, and how drama in the EFL classroom may help fulfill those needs. Students with ADHD need a dynamic learning environment with many different tools and methods. Drama in the EFL classroom has a wide range of activities that can help students’ concentration, motivation, and confidence. The theoretical part of this thesis gives …moreKeywords
ADHD teaching English special education drama in education improv EFL neurodivergent classroom research interview behavioral tools language learning skills learning English výuka anglického jazyka speciální vzdělávání drama ve vyučování Angličtina jako cizí jazyk neurodivergentní třídní výzkum rozhovor behaviorální nástroje jazykové znalosti studium anglického jazyka
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/plhge/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: M.A. Ailsa Marion Randall
- Reader: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA