Juliana Sopková

Bakalářská práce

Návrh marketingovej komunikácie pre spoločnosť Prestige Real

Návrh marketingovej komunikácie pre spoločnosť Prestige Real
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Prestige Real a navrhnout doporučení na její vylepšení. První kapitola teoretické části popisuje marketing na business to business trzích. Následující kapitola je zaměřena na specifika B2B trhů, jejich zákazníků, nákupní chování firem a segmentaci trhů B2B. Třetí kapitola je věnována teorii marketingové komunikace v B2B …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze marketing communication of the company Prestige Real and make recommendations for its improvement. The first chapter describes the theoretical part of marketing of business-to-business markets. The next chapter focuses on the specifics of B2B markets, their customers, shopping behavior of firms and B2B market segmentation. The third chapter describes …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je zanalyzovať marketingovú komunikáciu firmy Prestige Real a navrhnúť odporúčania na jej vylepšenie. Prvá kapitola teoretickej časti popisuje marketing na business to business trhoch. Nasledujúca kapitola je zameraná na špecifiká B2B trhov, ich zákazníkov, nákupné chovanie firiem a segmentáciu trhov B2B. Tretia kapitola je venovaná teórii marketingovej komunikácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49773